Wednesday 21 September 2011

pENgoRbANaN SEOraNG sUAmi...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera…..
Sangat terharu dan menyentuh perasaan betul aku menaip tajuk untuk post kali ni. “PENGORBANAN SEORANG SUAMI”…tp jauh di sudut naluri hati kecilku berkata ‘aku t,sgt berbangga dengan suamiku.’ Tahniah abg..zana betul2 bangga dengan abg + bertambah2 syg zana kat abgJ
Citer ni berkisarkan tentang suami aku yang telah menunjukkan kasih sayang beliau kepada isteri dia yang tercinta (aku la tu..tak de org lain k).hehehe.. Al-kisahnya, baru-baru ni sewaktu cuti Hari Malaysia suami aku dengan beraninya membuat kejutan kpd bini dia. Tepat 5:00 pagi dia dah terpacak depan umah sewa aku kat KL. Terkejut giler aku dibuatnya.nasib baik aku tak de skt jantung ke apa ke.sabar je laaa..huhuhu
E2 la akibat last minute punya keputusan, kn dh tak pasal2 turun KL naik motor je.sian to my lovely husband. Almaklum la cuti umum kan… for sure la tiket bas akan laris macam pisang goreng panas. So disebabkan tiket semua sold out kat stesen bas BTW tu maka suami aku decide turun KL dengan motor je pada malam tu juga. Tp aku dah menentang keras-kerasan jangan buat macam tu. Tunggu je pagi Jumaat, ambil bas PNG-KL yang paling awl. Aku pun tak perlu risau tahap gaban.kihkihkih…
Apa2 pun Alhamdulillah suami aku dah selamat smpai KL & dah selamat gak pulang ke kg halaman. Siap dah mula rutin harian macam biasa pun.
Tahniah Abg…Engkau la Juara bagiku..PEAceJ

ni la rupa motor yang husband aku naik sampai KL...EX5 je.alhamdulillah selamat sampai & selamat pulang.


juara hatiku..my lovely husband lol...hehehe





No comments:

Post a Comment