Thursday 8 September 2011

BaSKiN RObbiN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Memandangkan hari hampir senja, telah jelas lagi nyata laa.. masa keja kat opis dh hampir tamat.tepat 5:30 je aku dh nak angkat beg balik umah.Keja aku ni kadang2 perlu stayback tp kadang2 ada keja tu yang boleh kiv & settle esok.asalkan semua keja2 tu ikut timeline yg dh ditetapkan.Lau projet group aku buat ni berjaya GO LIVE b4 the schedule date maka ibarat janji CFO dlm meting tempoh hari..6bln la bonus kitaorg thn depan.hehehe...moga2 berjaya:-)

Actually aku bkn nk citer pasal bonus next year ke, pasal keja ke, bukan...bukan..bukan..k...skrg kn dh lps opis hour so aku nk suka suki citer hal2 aku je tak de kaitan ngn sapa2 ek.hehehe..godek punya godek tba2 terjumpa plak 2 3 keping gmbr aku n husband. Gambar ni ktorg snap masa kuar p pejabat agama antar borang kahwin pas tu lepak2 jap kat Jusco,Perda. Saja nk tambah gula dlm badan so singgah lah Baskin Robbin..manis giler aiskrim dia hampir nk pengsan gak aku nk habiskn aiskrim tu..:-(



Ni la Aiskrim dr Baskin RObbin yg kami laki bini try:-)





No comments:

Post a Comment