Monday 5 September 2011

KErja..keRJa..Kerja..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kembali lagi bersua selepas hampir seminggu bercuti menyambut Aidilfitri + Merdeka. Mood utk bekerja betul2 belum datang sepenuhnya lagi. Ngantuk giler kat opis arini maklum laa br smpai KL semlm so not enough rest for mybody to do its rutin as usual.huhuhu
Mulai bln September (iaitu bulan ni ) kami(aku & Huda je pn.hehehe)di department costing( merangkap ABC Project) dah ada bos baru tau.aku la org pertama mengadap bos baru tadi. apa bleh wat bos tu baru masuk arini.aku plak yang dh mula keja arini.lain2 masih bercuti so aku la wakil utk dorang semua.huhuhu..Lady bos tau..nmpk garang, tegas,n berkaliber je..risau aku.boleh ke aku bekerja bawah bos macam tu. Everything need to be prefect.
Hadus..abis aku macam ni..risaunya..moga2 semua berjalan lancar.

Kepada semua sahabat2 alam mayaku Selamat Kembali Bekerja...PeaCE

1 comment:

  1. garang gak la klu xkena gaya yer huhu pertama kali aku mengadap dia pun dh kecut perut lum dia suh wat keja lagi seram sejuk dibuat yer huhu moga keja kita dipermudahkan ALLAH ye zana AMINNNNN

    ReplyDelete